2015. október 14., szerda

2 rész:Nem hiszem el...



Sziasztok meghoztam az új rész remélem tetszik...Véleményeteket várom komiba!:)


Reggel olyan tíz óra fele keltem fel arra hogy az apám és Nathan lent vihorásznak a konyhába.Már az emeletről lehet hallani őket.Letusoltam majd felöltöztem, és elvégeztem a reggeli teendőimet.Szombat van,mára nem tervezek semmi érdekeset.Talán pattogtatok egy kis kukoricát és megnézek egy jó kis filmet,kitudja.Leballagtam a lépcsőn és apám mosolygós arcával találtam szembe magam.Elegem van már a kedély hangulat változásaiból.Egyszer még mérges rám és felpofoz másnap meg már mosolyogva fogad.
-Kislányom-jött oda a tegnap este ellenére és nyomott egy puszit a homlokomra már tudtam hogy mi az oka a kedvességének,akar tőlem valamit.
-Mit akarsz apa?
-Honnan veszed hogy akarok valamit?-kérdezte tőlem még mindig mosolyogva
-Mert ismerlek már 18 éve,és tudom mikor vagy kedves-mondtam gúnyosan
-Ülj le az asztalhoz és egyél-mondta már mérgesen erről beszéltem
Miután megreggeliztünk elpakoltam az asztalt és elmosogattam.Apa és Nathan a dolgozó szobába beszélgettek de nem nagyon érdekelt hogy miről gondolom maffia ügyek.Leültem a nappaliba a tv elé és kerestem valami értelmeset.Mire megtaláltam a tökéletes csatornát,valaki eltakarta a testével hogy ne lássam.Felpillantok és meglátom Nathan-t.Majd vetek oda neki egy "mi van már?" pillantást,mire a dolgozó szoba felé bök a fejével és elindul. Utána megyek tudtam hogy az apám akar valamit.De vajon mit?
-Kislányom beszélnünk kell.Igaz hogy nincs beleszólásod de tudnod kell róla.Mivel anyád téged szült nekem nem pedig egy fiú gyermeket,ezért te nem veheted át majd a maffiát.De egy erős férfi mellett szeretnélek tudni hogy biztonságba legyél.Hisz nem könnyű Amerika legnagyobb maffia vezérének a lányának lenni.Ha egy másik maffia banda elkap még meg is ölhetnek.Ezért két hónap múlva megtartjuk az esküvődet-teljesen lesokkolt apám mondani valója mégis milyen esküvőmről beszél
-Te meg miről beszélsz?Milyen esküvő?-emeltem fel a hangom egy kicsit
-Vegyél vissza egy kicsit a hangerődből Cara-szólat meg Nathan
-Te meg mi a fenét keresel itt egyébként is?Nem rád tartozik ez az egész-mondtam gúnyosan
-De rá is tartozik Cara.Mivel ő lesz a férjed két hónap múlva.
-Hogy micsoda?Még túl fiatal vagyok ehhez az egész esküvőzsdihez,tizennyolc éves vagyok.És ez egy faszkalap mégis hogy lennék mellett biztonságban-az utolsó mondatnál kaptam egy óriási pofont Nathan-től amitől a fejem oldalra bicsaklott,majd apámra nézek aki csak annyit mond:
-Megérdemelted.
Felsiettem a szobámba teljesen összetörtem már amennyire még összetörhetek,azt mondja az apám hogy azt akarja hogy biztonságba legyek de ő küld engem a pokolra.Nem tudtam hogy mit csináljak,megvártam hogy besötétedjen majd akcióba lendültem.

6 megjegyzés: